Tik Tok: Πώς μπορεί να βοηθήσει μία επιχείρηση;
Tik Tok: Πώς μπορεί να βοηθήσει μία επιχείρηση;
Εάν διαθέτεις μία επιχείρηση, είναι λογικό να αναζητάς διαρκώς νέους τρόπους για να την προωθήσεις περισσότερο και να αποκτήσεις νέους πελάτες. Σε προηγούμενα κείμενα αναφερθήκαμε σε διάφορες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως το influencer marketing, το marketing μέσω email, μέσω SMS, μέσω Instagram ή μέσω video. Ήρθε η στιγμή για να μιλήσουμε για το ΤΙΚ ΤΟΚ, θα εξηγήσουμε γιατί ωφελεί τις εταιρείες και θα δώσουμε μερικά tips για να προβληθεί και η δική σου επιχείρηση μέσα από αυτό.
TI EINAI TO TIK TOK
Αρχικά, το ΤΙΚ ΤΟΚ είναι μία εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που μπήκε στις ζωές μας, πρόσφατα. Συγκεκριμένα, εμφανίστηκε το 2016 από την Bytedance, μία κινέζικη εταιρεία και στα πρώτα του βήματα ήταν ένας συνδυασμός των εφαρμογών VINE, Twitter και Instagram. Πολύ σύντομα χιλιάδες χρήστες ξεκίνησαν να το χρησιμοποιούν για να δημιουργήσουν βίντεο μικρής διάρκειας.
ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΣΕΙ ΤΟ ΤΙΚ ΤΟΚ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει ένας ιδιοκτήτης μικρής ή μεσαίας επιχείρησης με το Τik Tok είναι πολλά. Είναι ένα κοινωνικό μέσο με εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες. Αυτό σημαίνει πως το βίντεο που δημιουργείς και αναρτάς εκεί, μπορούν να το δουν χιλιάδες άτομα, να ενθουσιαστούν με το περιεχόμενό του και στην συνέχεια να επισκεφτούν το e-shop σου, ώστε να αγοράσουν ό,τι προσφέρεις.
ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ SOCIAL MEDIA
Το γεγονός πως είναι ένα νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, είναι ένας ακόμη λόγος για να το χρησιμοποιήσεις για την προώθηση του καταστήματος που διαθέτεις. Οι ευκαιρίες που παρουσιάζει το Tik Tok είναι πολύ περισσότερες από αυτές των άλλων social media που σιγά-σιγά φθίνουν, όπως είναι το Twitter ή το Facebook. Επιπλέον, υπάρχει λιγότερος ανταγωνισμός από τα υπόλοιπα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΩΝ ΒΙΝΤΕΟ
Το Tik Tok έχει αποκτήσει τεράστια δημοτικότητα, εξαιτίας της δύναμης των βίντεο. Οι διαφημίσεις λειτουργούν πολύ καλύτερα με ένα βίντεο από ό,τι μία εικόνα ή ένα κείμενο, γιατί είναι περισσότερο διασκεδαστικό. Έτσι και η δική σου επιχείρηση θα προωθηθεί περισσότερο, αν οι χρήστες του συγκεκριμένου κοινωνικού μέσου, βλέπουν συναρπαστικά βίντεο της επωνυμίας σου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ HASHTAGS
Ακόμη, το Tik Tok επιτρέπει να εισάγει ο καθένας hashtag σε κάθε βίντεο του. Δηλαδή, μία λέξη που ξεκινά με το #. Με αυτό το σύμβολο, τα βίντεο κατηγοριοποιούνται ανάλογα με το θέμα τους. Εάν χρησιμοποιείς και εσύ hashtags, τα βίντεο σου θα γίνουν περισσότερο ορατά και ανιχνεύσιμα σε άτομα από όλο το κόσμο, αυξάνοντας τις πιθανότητες να αποκτήσεις περισσότερους ακόλουθους και μελλοντικούς πελάτες.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ INFLUENCERS
Υπάρχει και η δυνατότητα στο Tik Tok να δημιουργήσεις εξατομικευμένα hashtag μόνο για την δική σου επιχείρηση. Με αυτό το τρόπο, σου δίνεται η ευκαιρία να φτιάξεις μία κοινότητα και να παρακολουθείς τις σκέψεις των ατόμων για το κατάστημα σου, κάθε φορά που αναζητάς το επώνυμο hashtag. Επίσης, μπορείς να συνεργαστείς με influencers και να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρηση σου μέσω ελκυστικών βίντεο στο Tik Tok.
ΠΩΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΤΙΚ ΤΟΚ
Εάν τα παραπάνω σε έπεισαν να ξεκινήσεις την δική σου προσπάθεια προώθησης της επιχείρησης μέσω Tik Tok, οι παρακάτω συμβουλές θα σου φανούν ιδιαίτερα χρήσιμες. Η μελέτη της εφαρμογής είναι απαραίτητη, προτού δημοσιεύσεις τα πρώτα σου βίντεο. Μάθε να την χειρίζεσαι καλά, δες βίντεο άλλων δημιουργών, κάνε follow διάσημους δημιουργούς, αναζήτησε προφίλ ατόμων σχετικά με τον τομέα που ασχολείσαι.
ΣΚΕΨΟΥ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ
Έπειτα, σκέψου τι θέλεις να πετύχεις με το Tik Tok και τι μήνυμα θα περάσεις στους ακόλουθους σου. Αποφάσισε και αν το κοινό αυτής της εφαρμογής ταιριάζει με τους πελάτες που ήδη έχεις ή με τα προϊόντα/υπηρεσίες που πουλάς. Οι περισσότεροι χρήστες είναι ηλικίας από 16-24 ετών και είναι πολύ πιθανόν πως δεν θα ενδιαφερθούν αν αυτό που προσφέρεις είναι για μεγαλύτερα target groups.
ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Απέκτησε τους πρώτους followers, επιστράτευσε όλη την δημιουργικότητά σου και άρχισε να φτιάχνεις βίντεο. Φρόντισε το περιεχόμενο να είναι πρωτότυπο και αυθεντικό. Τα πρώτα δευτερόλεπτα είναι τα πιο σημαντικά στο βίντεο. Θα μπορούσες μέσα από τα βίντεο να παρουσιάσεις το προσωπικό της επιχείρησης, κάποιο αστείο γεγονός κλπ. Δημιούργησε, επίσης, βίντεο με συμβουλές, λόγου χάρη για βραδινό μακιγιάζ, αν τα προϊόντα που πουλάς είναι καλλυντικά. Μη ξεχάσεις, να «ντύσεις» τα βίντεο σου με ένα όμορφο ήχο.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΕΠΗΣ
Μετά την δημιουργία και την ανάρτηση των πρώτων βίντεο, θυμήσου να είσαι συνεπής στις αναρτήσεις και των επόμενων, ώστε να σε βρίσκουν πάντα οι ακόλουθοι σου. Για καλύτερα αποτελέσματα, προσπάθησε να αναρτάς καθημερινά βίντεο.
Ανακεφαλαιώνοντας, το Tik Tok είναι πολύτιμο εργαλείο για το social media marketing πολλών επιχειρήσεων. Αλλά ίσως κάποιες φορές γίνει κουραστικό. Αν δεν σταματήσεις με την πρώτη δυσκολία που θα συναντήσεις, είναι βέβαιο πως σύντομα θα αποκτήσεις νέους πελάτες.