Social Media Manager: Πώς βοηθά μία επιχείρηση | jobstoday.gr

Social Media Manager: Πώς βοηθά μία επιχείρηση

Τα social media, όπως είναι αρκετά γνωστό, συμβάλλουν στην επιτυχία μίας μικρής ή μεσαίας επιχείρησης. Ο ‘social media manager’, μία ειδικότητα που εμφανίστηκε τα τελευταία μόλις χρόνια στο εργασιακό χώρο, είναι ο υπεύθυνος για την παρουσία και την προβολή μίας επιχείρησης στα social media. Παρακάτω θα ανακαλύψετε πώς μπορεί να βοηθήσει μία επιχείρηση, ποια είναι τα καθήκοντά του και ποιες δεξιότητες επιβάλλεται να έχει.

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΝΟΣ ‘SOCIAL MEDIA MANAGER’

Ο ‘social media manager δημιουργεί και δημοσιεύει περιεχόμενο στα social media, όπως το Instagram, το Twitter κ.α.. Επιπλέον, στα καθήκοντα του είναι η εφαρμογή διαφημιστικής καμπάνιας στα social media. Πριν την διαφημιστική καμπάνια, ελέγχει και αποφασίζει σε ποιες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ταιριάζουν καλύτερα στο προφίλ της εκάστοτε επιχείρησης και στοχεύει μόνο σε αυτές.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΤΕ ΕΝΑΝ ‘SOCIAL MEDIA MANAGER

Εάν δεν είστε βέβαιος αν πρέπει να προσλάβετε ένα άτομο που ειδικεύεται στην διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σκεφτείτε:

  • έχετε ο ίδιος αρκετές γνώσεις πάνω στα social media;
  • μπορείτε να προβάλλετε μόνος την επιχείρηση σας σε αυτά;
  • Έχετε αρκετό χρόνο να απαντάτε σε ερωτήσεις ατόμων στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης;
  • Έχετε τόσους πολλούς πελάτες που δεν θέλετε νέους;
  • Είναι αρκετά αναγνωρίσιμη η επωνυμία της επιχείρησης; Αν απαντήσατε καταφατικά στις παραπάνω ερωτήσεις, ίσως δεν χρειάζεται να συνεχίσετε το διάβασμα του κειμένου. Αν οι απαντήσεις σας ήταν αρνητικές συνεχίστε στις επόμενες γραμμές.
ΣΥΝΕΧΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA

Η πρόσληψη ενός ‘social media manager’ θα σας βοηθήσει να εστιάσετε περισσότερο σε αυτά που γνωρίζετε εσείς να κάνετε καλύτερα και αγαπάτε για την επιχείρησή σας, αφήνοντας το κομμάτι που δεν ξέρετε στον ειδικό που προσλάβατε. Το περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χάρη στον νέο εργαζόμενο θα είναι πάντα συνεχές, καθώς αρμοδιότητα του είναι να ενημερώνει με συνέπεια την σελίδα της επιχείρησης. Οι τακτικές αναρτήσεις θα αυξήσουν τους ακόλουθους στα social media αλλά και τους πελάτες που θα θέλουν να αγοράσουν ό,τι βλέπουν.

ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Με τον ‘social media manager δεν θα χρειάζεται να ανησυχείτε με τα μηνύματα που θα αφήνουν οι πελάτες σε αυτά. Καθήκον του διαχειριστή μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι να εξυπηρετεί γρήγορα τους πελάτες και να χειρίζεται επιτυχώς τα μηνύματα που λαμβάνει στα social media. Αυτή η αλληλεπίδραση  θα μεγιστοποιήσει την αφοσίωση των πελατών και θα προσελκύσει νέους. Επιπρόσθετα, ένας ‘social media manager’ θα μελετήσει τις ενέργειες των ανταγωνιστών και αν κάποια από αυτές λειτουργεί θετικά στην αύξηση της πελατείας, θα την χρησιμοποιήσει στρατηγικά ώστε να αναπτύξει περισσότερο την δική σας επιχείρηση.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ένας ‘social media manager’ είναι απαραίτητο να διαθέτει ορισμένες δεξιότητες και χαρακτηριστικά ώστε να κάνει επιτυχώς την δουλειά του και να προσφέρει πολύτιμη βοήθεια στον εργοδότη. Έτσι, η καλή επικοινωνία είναι η σπουδαιότερη ικανότητα ενός διαχειριστή κοινωνικών μέσων. Είναι πολύ σημαντικό να μπορεί να επικοινωνεί με κατανοητό τρόπο για την στρατηγική που θα ακολουθήσει στα social media με τον ανώτερο και με τους συναδέρφους του.

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΡΑΦΗΣ

Ο ‘social media manager’ χρειάζεται να έχει εξαιρετικές δεξιότητες γραφής. Να μπορεί να προσαρμόζει τα κείμενά του με διαφορετικά social media και είδη κοινού. Λόγου χάρη, διαφορετικά πρέπει να διαφημίσει το προϊόν της επιχείρησης σε ένα κοινό νέων ατόμων και διαφορετικά σε κοινό ηλικίας άνω των 60 ετών. Ή διαφορετική έκταση έχει το διαφημιστικό κείμενο στο facebook και διαφορετική στο twitter ή στο Instagram.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ

Εκτός από την γραφή, είναι αναγκαίο, να γνωρίζει βασικές γνώσεις γραφιστικής. Πλέον στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει παρατηρηθεί πως τα κείμενα που συνοδεύονται από εικόνες έχουν περισσότερες προβολές από αυτά που δεν έχουν καμία εικόνα. Συνεπώς, η γραφιστική θα τον βοηθήσει να δημιουργήσει όμορφες εικόνες για τις αναρτήσεις του.

ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ SEO, CONTENT MARKETING ΚΑΙ ANALYTICS

Κάποιος που προωθεί σε καθημερινή βάση περιεχόμενο στο Facebook, στο Twitter και σε άλλα social media, θα πρέπει να κατανοεί πλήρως το SEO και το Content Marketing. Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζει τις μετρήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (analytics), ώστε να γνωρίζει ποιες στρατηγικές έχουν αποτέλεσμα για την επιχείρηση και ποιες όχι.

Τέλος, ένας ‘social media manager’ πρέπει να είναι δημιουργικός, καινοτόμος, να αγαπά πολύ την δουλειά του και να συνεχίζει διαρκώς να μαθαίνει νέα πράγματα που σχετίζονται με αυτή.

Job Quick Search

Cart

Καλάθι

Κοινοποίηση