SMS Marketing: Πώς βοηθά μία επιχείρηση | jobstoday.gr

SMS Marketing: Πώς βοηθά μία επιχείρηση

 Το πρώτο SMS στάλθηκε πριν 28 χρόνια για να βελτιώσει τις σχέσεις των ανθρώπων, φέρνοντας τους πιο κοντά. Μα και οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων διαρκώς αναζητούν τρόπους να έρθουν πιο κοντά στους πελάτες τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Με το SMS marketing, μία ακόμη στρατηγική του ψηφιακού μάρκετινγκ, μπορούν να πετύχουν το στόχο τους.

Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ SMS ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Με την αποστολή ενός SMS, μία επιχείρηση έχει την δυνατότητα να επικοινωνεί με τον πελάτη της για:

  • Να τον ενημερώσει για αποκλειστικές προσφορές που λήγουν σε σύντομο χρονικό διάστημα,
  • για την διεξαγωγή νέων διαγωνισμών,
  • για προτάσεις δώρων με προϊόντα που είναι προς πώληση στην επιχείρηση, στις εορταστικές περιόδους,
  • για την άφιξη νέων προϊόντων στο κατάστημα και
  • για την εξυπηρέτησή του. Με ένα μήνυμα, ως ιδιοκτήτης επιχείρησης μπορείς να ενημερώσεις τον πελάτη, την ώρα που απεστάλη μία παραγγελία του ή ακόμα και να τον βοηθήσεις σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει με την παραγγελία ή και με το ίδιο το προϊόν.
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ SMS MARKETING

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης γραπτών μηνυμάτων ως μέθοδος marketing είναι πολλά και μπορούν να βοηθήσουν εσένα και την επιχείρηση σου. Τα κυριότερα είναι τα ακόλουθα:

  • Η ανταλλαγή μηνυμάτων έχει γίνει για όλους καθημερινή συνήθεια και κανείς δεν αποχωρίζεται την κινητή του συσκευή. Έτσι είναι πολύ πιο εύκολο να ελέγξει κάποιος ένα SMS που θα λάβει.
  • Η αποστολή ενός γραπτού μηνύματος γίνεται πολύ γρήγορα και εύκολα: Σκέψου, χρειάζεσαι μόνο ελάχιστα δευτερόλεπτα να πληκτρολογήσεις ένα μήνυμα 160 χαρακτήρων. Άρα εύκολη και γρήγορη είναι και μία διαφημιστική καμπάνια μέσω γραπτών μηνυμάτων.
  • Παραδίδεται στον δέκτη άμεσα. Μπορείς να δεις αμέσως ποιοι πελάτες έλαβαν το μήνυμα σου, ποιοι το άνοιξαν και ποιοι το διάβασαν.
  • Οι μετρήσεις απόδοσης του SMS marketing είναι πιο υψηλές από το email marketing.
  • Τα SMS είναι περισσότερο διακριτικά και λιγότερο ενοχλητικά από μία τηλεφωνική κλήση που ίσως επιχειρήσει κάποια επιχείρηση να πραγματοποιήσει.
ΤΑ SMS ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ

Ακόμη, ένα SMS που θα σταλθεί από τον ιδιοκτήτη μίας επιχείρησης προς τον πελάτη της, έχει περισσότερο προσωπικό χαρακτήρα. Οι άνθρωποι ανταποκρίνονται πιο άμεσα με ένα προσωπικό μήνυμα που λαμβάνουν. Έτσι, είναι πολύ πιθανόν να αυξηθούν και οι πωλήσεις. Σκέψου πόσο θα βελτιώσεις την ικανοποίηση των πελατών, εάν μετά την αγορά ενός προϊόντος, στείλεις ένα ευχαριστήριο SMS. Ή σκέψου πόσο θα σε εκτιμήσει ένας πελάτης, εάν λόγου χάρη έχεις κομμωτήριο και του υπενθυμίσεις ευγενικά με την αποστολή ενός μηνύματος το προγραμματισμένο του ραντεβού.

TO SMS MARKETING ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Η παράδοση των μηνυμάτων, επίσης, μπορεί να γίνει μέσα σε σαράντα οκτώ ώρες. Έτσι ακόμη και αν οι συνδρομητές απενεργοποιήσουν τα κινητά τους για ένα μικρό διάστημα, μπορούν να λάβουν κανονικά τα SMS που θα τους στείλεις, μόλις ανοίξουν ξανά τις συσκευές τους. Επιπλέον, το SMS marketing είναι λιγότερο κορεσμένο από τα υπόλοιπα είδη του digital marketing ενώ μπορεί να συνδυαστεί αρμονικά και με άλλα είδη, όπως είναι το email marketing και το social media marketing.

ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟ SMS MARKETING

Εάν αποφάσισες να ξεκινήσεις το SMS marketing για την επιχείρηση, θα τα καταφέρεις, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  • Δημιούργησε μία λίστα πελατών που είναι πρόθυμοι να δεχτούν τα γραπτά μηνύματα. Αυτό θα το καταφέρεις, αν κατά την αποστολή ενός email, ζητήσεις το αριθμό τηλεφώνου από τους πελάτες της επιχείρησης. Διαφορετικά, μπορείς να δώσεις ένα κίνητρο για την συμμετοχή των χρηστών. Λόγου χάρη, μπορείς να προσφέρεις μία έκπτωση στα προϊόντα ή στις υπηρεσίες, με αντάλλαγμα τον αριθμό τηλεφώνου.
  • Μόλις συγκεντρώσεις αρκετούς τηλεφωνικούς αριθμούς, χώρισε σε τμήματα τους συνδρομητές. Θυμήσου πως τα SMS είναι προσωποποιημένα και θα πρέπει να δημιουργείς ξεχωριστά μηνύματα για τους πελάτες.
  • Σκέψου ποιους στόχους θέλεις να πετύχεις με το συγκεκριμένο μάρκετινγκ και προσπάθησε σιγά-σιγά να τους υλοποιήσεις με την αποστολή των κατάλληλων SMS.
  • Τα μηνύματα που θα στείλεις, πρέπει να είναι σύντομα και σαφή. Χρησιμοποίησε απλή γλώσσα και ίσως μερικά emoticons θα κάνουν πιο ευχάριστο το μήνυμα. Μα πρόσεξε η χρήση των emoticons να γίνει σε συγκεκριμένες ηλικιακές κατηγορίες συνδρομητών και να μη είναι υπερβολική.
  • Κάθε μήνυμα πρέπει να τελειώνει με μια παρότρυνση για δράση του συνδρομητή. Λόγου χάρη, θα μπορούσες να γράψεις «κλίκαρε εδώ για να λάβεις έκπτωση 15%» και να προσθέσεις το link του e-shop σου. Έτσι, ο συνδρομητής είναι πιθανόν να ολοκληρώσει μία αγορά.

Τέλος, πρόσεξε να μη ενοχλήσεις με τα SMS τους συνδρομητές σου. Απέφυγε την αποστολή μηνυμάτων την Δευτέρα αλλά και τις ώρες κοινής ησυχίας. Φρόντισε να στέλνεις ένα μήνυμα την εβδομάδα και όχι συχνότερα. Αν ακολουθήσεις τις παραπάνω συμβουλές, το SMS marketing θα έχει θετικά αποτελέσματα στην επιχείρησή σου.

Job Quick Search

Cart

Καλάθι

Κοινοποίηση