Έχεις ξενοδοχείο; Πώς θα αυξήσεις τις κρατήσεις
Έχεις ξενοδοχείο; Πώς θα αυξήσεις τις κρατήσεις
Μετά από ένα ομολογουμένως δύσκολο χειμώνα, όλοι σκεφτόμαστε το καλοκαίρι που πλησιάζει μα και το μέρος που θα πάμε διακοπές. Αρκετοί ήδη ψάχνουν το ξενοδοχείο που θα τους φιλοξενήσει. Εάν είσαι ιδιοκτήτης ενός ξενοδοχείου και αναρωτιέσαι πώς θα καταφέρεις να αυξήσεις τις κρατήσεις πελατών αυτό το καλοκαίρι, συνέχισε να διαβάζεις το κείμενο. Παρουσιάζονται μερικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις τον στόχο σου.
ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SOCIAL MEDIA
Αρχικά, σιγουρέψου πως το ξενοδοχείο είναι ορατό για τους επισκέπτες. Έλεγξε το με μία αναζήτηση στο διαδίκτυο. Έπειτα, δημιούργησε προφίλ σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να το διαφημίσεις περισσότερο. Με τα social media, θα ενημερώνεις τους επισκέπτες για τις παροχές που προσφέρει το ξενοδοχείο και για το τι μπορούν να κάνουν στην περιοχή γύρω από αυτό. Επίσης, μπορείς να προτρέψεις τους επισκέπτες μέσω του Facebook να κάνουν απευθείας κράτηση δωματίου.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
Στην συνέχεια, φτιάξε μία ιστοσελίδα για την ξενοδοχειακή σου επιχείρηση. Θυμήσου να είναι φιλική προς τις κινητές συσκευές καθώς πολλοί τουρίστες, ψάχνουν το τόπο διαμονής τους χρησιμοποιώντας τα κινητά τους τηλέφωνα. Με την ιστοσελίδα μπορείς να προσθέσεις περιεχόμενο που θα ελκύσει τους επισκέπτες να μείνουν στο δικό σου ξενοδοχείο. Με την βοήθεια ενός επαγγελματία φωτογράφου, “ανέβασε” πολλές φωτογραφίες καλής ποιότητας του ξενοδοχείου στο site και στα social media.
ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗ ΔΩΜΑΤΙΟΥ
Ακόμα, βοήθησε τους επισκέπτες του διαδικτυακού ιστότοπου να κάνουν εύκολες και γρήγορες κρατήσεις, προτού αποχωρήσουν από εκεί. Προσέφερε κίνητρα στους τουρίστες για να τους οδηγήσεις σε άμεση κράτηση. Για παράδειγμα, κίνητρο είναι το δωρεάν Wi – Fi, η υπηρεσία Netflix, το δωρεάν πρωινό ή βραδινό ή ένα δωρεάν ποτό μόλις φτάσουν στο ξενοδοχείο κλπ.
ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΞΕΝΑΓΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΞΙΟΘΕΑΤΩΝ
Χρησιμοποίησε την δύναμη των βίντεο για να πραγματοποιήσεις ψηφιακές ξεναγήσεις του ξενοδοχείου μα και των αξιοθέατων της περιοχής και “ανέβασε” τα στην ιστοσελίδα που έχεις. Έτσι, οι χρήστες θα μπορούν να περιηγηθούν εικονικά στο μέρος που θα μείνουν και θα χαρούν ιδιαίτερα γι αυτή την δυνατότητα που θα τους προσφέρεις.
ΓΡΑΨΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ BLOGS
Δημιούργησε ένα τουριστικό οδηγό με πληροφορίες για την περιοχή, τα αξιοθέατα και τους τρόπους ψυχαγωγίας και “ανέβασε” το στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου. Συνεργάσου με άλλα ταξιδιωτικά blogs και γράψε και εκεί σχετικά κείμενα. Προσφέροντας διαρκώς πληροφορίες στους τουρίστες για την περιοχή και για το ξενοδοχείο που έχεις, θα πραγματοποιήσουν πιο εύκολα κράτηση.
ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙΣ ΚΡΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
Μη παραμελήσεις τις κριτικές των πελατών. Είναι εξίσου πολύ σημαντικές. Πρόσθεσε ειδικό χώρο στην ιστοσελίδα για να αφήνουν κριτικές οι πελάτες μα και φωτογραφίες του χώρου. Με αυτό το τρόπο, οι δυνητικοί πελάτες να νιώθουν περισσότερο σίγουροι για να πραγματοποιήσουν μία κράτηση στο δικό σου ξενοδοχείο. Εξέτασε και τις αρνητικές κριτικές. Αυτές θα σε βοηθήσουν να διορθώσεις όποια λάθη σου επισημάνουν οι πελάτες.
ΒΑΛΕ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΣΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΤΗΣ GOOGLE
Φρόντισε, ακόμη, να προσθέσεις δωρεάν το ξενοδοχείο στους χάρτες της Google. Εάν κάποιος αποφασίσει πού θέλει να πάει διακοπές, θα μπει στην Google για να αναζητήσει ξενοδοχεία κοντά στην περιοχή και εκεί θα υπάρχει και το δικό σου. Επίσης, η παρουσία του ξενοδοχείου στους χάρτες, θα σε βοηθήσει να “ανεβεί” πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΕ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ INFLUENCERS
Επιπρόσθετα, φρόντισε να επιβραβεύεις τους πιστούς πελάτες με το να προσφέρεις ειδικές εκπτώσεις. Ζήτα την βοήθεια influencers για να προβάλλεις περισσότερο την επιχείρησή σου. Βρες, δηλαδή, άτομα που έχουν πολλούς ακόλουθους στο facebook, στο Instagram ή στο ΤΙΚ ΤΟΚ και ζήτα τους να διαμείνουν κάποιες μέρες στο ξενοδοχείο. Αν μείνουν ικανοποιημένοι, θα το διαφημίσουν στα προφίλ τους στα social media.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΟΥ ΜΕ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΝΤΙΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Επιπλέον, μπορείς να συνεργαστείς με τουριστικά γραφεία, έτσι ώστε να μείνουν περισσότεροι πελάτες στο ξενοδοχείο. Συνεργάσου και με άλλες επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά στην δική σου επιχείρηση για καλύτερα αποτελέσματα. Για να αυξηθούν τα κέρδη, σκέψου να πουλάς στο ξενοδοχείο κάποιο τοπικό προϊόν.
Συνοψίζοντας, μη ξεχάσεις καθημερινά να ενημερώνεις την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου και τα social media με περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τους τουρίστες. Αν ακολουθήσεις τα παραπάνω tips, θα έχεις άμεση αύξηση πελατών.