Digital Marketing: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη | jobstoday.gr

Digital Marketing: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη

Digital Marketing: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη

Το digital marketing είναι ένας από τους παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία μίας επιχείρησης. Πλέον, πολλοί επιχειρηματίες, χρησιμοποιούν τις περισσότερες μορφές του ψηφιακού μάρκετινγκ: το email marketing, το social media marketing και το content marketing. Το χρησιμοποιούν όμως σωστά; Δυστυχώς η απάντηση είναι αρνητική. Γίνονται αρκετά λάθη από τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων. Στο σημερινό κείμενο, θα αναφερθούν τα πιο γνωστά, ώστε να τα αποφύγετε.

ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΧΕΔΙΟΥ MARKETING

Το πιο συνηθισμένο λάθος είναι η έλλειψη σχεδίου στρατηγικής marketing. Στο σχέδιο μάρκετινγκ, οφείλετε να αναφέρετε όλες τις ενέργειες που θα κάνετε για να προωθήσετε το κατάστημα σας. Δηλαδή, τα χρήματα που θα ξοδέψετε για κάθε ενέργεια, ποια μορφή μάρκετινγκ θα χρησιμοποιήσετε, ποια όχι κλπ. Χωρίς να έχετε ξεκαθαρίσει το σχέδιο που θα ακολουθήσετε, δεν θα ξέρετε τι πρέπει να κάνετε και πότε. Έτσι, θα αποτύχετε και σίγουρα θα απογοητευτείτε.

ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ

Η έλλειψη στόχων, είναι ακόμα μία λανθασμένη κίνηση. Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε μία διαφημιστική καμπάνια, χωρίς πρώτα να έχετε θέσει στόχους. Γιατί χωρίς αυτούς δεν θα γνωρίζετε, εάν η καμπάνια ήταν επιτυχημένη ή όχι. Για να αποφύγετε αυτό το λάθος, φροντίστε πριν την έναρξη κάθε καμπάνιας, να καταγράψετε τι θέλετε να πετύχετε. Κάποια επιχείρηση, πιθανότατα θέλει να αυξήσει τις διαδικτυακές πωλήσεις, άλλη θέλει να σταθεροποιήσει την ήδη υπάρχουσα πελατεία της. Όποιος και αν είναι ο στόχος σας, μη ξεχάσετε να το ορίσετε.

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ

Το να μη γνωρίζει μια επιχείρηση τον ανταγωνισμό της και τα σημεία που υπερτερεί, είναι άλλο ένα χαρακτηριστικό μειωνέκτημα. Πριν ξεκινήσετε το marketing, θα πρέπει να γνωρίζετε καλά τα προϊόντα που πουλάτε. Θυμηθείτε πως η διαφήμιση γίνεται για να αναδείξετε τα χαρακτηριστικά που κάνουν το προϊόν σας να ξεχωρίζει, από τα υπόλοιπα. Ίσως είναι η χαμηλή τιμή, η ποιότητα ή και η συσκευασία. Μόνο όταν συνειδητοποιήσετε το συγκριτικό πλεονέκτημα, θα έχετε μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια.

ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ

Οι μικρές επιχειρήσεις, συνηθίζουν να προσπαθούν να πουλήσουν τα προϊόντα τους σε ένα μεγάλο καταναλωτικό κοινό. Ωστόσο δεν είναι σωστό. Για να θεωρηθεί πετυχημένη μία στρατηγική μάρκετινγκ, θα πρέπει να ορίσετε ένα συγκεκριμένο κοινό στο οποίο απευθύνεστε και να στοχεύσετε αποκλειστικά σε αυτό. Αν για παράδειγμα, πουλάτε βρεφικά είδη και είδη εγκυμοσύνης, θα δημιουργήσετε διαφημιστικά μηνύματα για τις μητέρες.

ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ

Η έλλειψη συνέπειας είναι από τα πιο γνωστά λάθη που κάνουν οι επιχειρηματίες. Θυμηθείτε πως ο στόχος του marketing είναι η δημιουργία μιας σχέσης πελάτη-πωλητή. Εάν είστε ασυνεπείς σε αυτό, τότε οποιαδήποτε διαφημιστική καμπάνια και αν κάνετε, θα αποτύχει. Άλλη λανθασμένη κίνηση είναι ο μη καθορισμός της στρατηγικής digital marketing που θα ακολουθήσετε. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις στρατηγικές μάρκετινγκ ταυτόχρονα. Πρέπει να επιλέξετε μία ή το πολύ δύο από αυτές και να τις ακολουθήσετε πιστά. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το social media marketing και την διαφημιστική καμπάνια μέσω email.

ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ SOCIAL MEDIA

Τον να επιλέξετε όλα τα διαθέσιμα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, για το social media marketing της επιχείρησης, είναι ένα συχνό λάθος. Σκεφτείτε πόσα social media υπάρχουν μέχρι στιγμής. Το να προσπαθείτε να διαφημιστείτε σε όλα, δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα. Επικεντρωθείτε σε λιγότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δώστε μεγαλύτερο βάρος στην ποιότητα της διαφήμισης.

ΜΗ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΤΕ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗ

Στα social media, γίνεται και άλλο λάθος. Εμφανίζεστε σε αυτά, μόνο όταν θέλετε να πουλήσετε κάτι. Φροντίστε να απαντάτε σε όλα τα σχόλια. Οι πελάτες, δεν θα σας εκτιμήσουν ιδιαίτερα, εάν δεν το κάνετε. Θέλουν να σας βλέπουν πάντα online, να ξέρουν πως νοιάζεστε γι΄ αυτούς. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και στο email marketing. Θυμηθείτε πως τα email δεν είναι μόνο για διαφημιστικούς λόγους. Πλέον χρησιμοποιούνται κυρίως στην δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης. Προσπαθήστε να στέλνετε email για αλληλεπίδραση και όχι μόνο για διαφήμιση.

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

Μία διαφημιστική καμπάνια, θεωρείται επιτυχημένη ή όχι, αναλόγως  με τα αποτελέσματα που θα φέρει. Όμως, πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν μετρούν τα αποτελέσματα των ενεργειών που έχουν κάνει. Πρέπει να ξέρετε πόσες πωλήσεις έγιναν μετά από μία διαφήμιση ή εάν υπήρξε αύξηση πελατών. Εάν δεν το κάνετε αυτό, δεν θα γνωρίζετε αν αποδίδει η στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθείτε.

ΕΛΛΕΙΨΗ BLOG

Η δημιουργία blog είναι απαραίτητη για μία διαδικτυακή επιχείρηση. Το blogging βοηθά στο να αναρριχηθεί η επιχείρηση στις αναζητήσεις της Google. Επιπλέον είναι πολύτιμο εργαλείο για το content marketing. Το content marketing, σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ποιοτικά κείμενα που θα μετατρέψουν τους αναγνώστες σας σε μελλοντικούς πελάτες. Δυστυχώς, πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, υποτιμούν την δύναμη του blogging και του content marketing.

ΜΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ REMARKETING

Η μη προώθηση του διαφημιστικού περιεχομένου, είναι άλλο ένα λάθος. Πολλοί γράφουν διαφημιστικά κείμενα, αλλά ξεχνούν να τα διανείμουν. Αφιερώστε ένα σημαντικό μέρος από την δουλειά σας, στην διανομή των κειμένων. Μόνο τότε θα έχει επιτυχία το content marketing.To remarketing βοηθά πολύ μία επιχείρηση. Ουσιαστικά είναι η διαφήμιση που στοχεύει στους επισκέπτες που έφυγαν από το e-shop πριν να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Με τo remarketing, εμφανίζονται ξανά διαφημίσεις της επιχείρησης στο Google. Τελικά, κάποιοι αποφασίζουν να αγοράσουν ό, τι είδαν νωρίτερα. Μη ξεχνάτε την δύναμη του.

Εάν αποφύγετε τα παραπάνω λάθη, το digital marketing θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα στην επιχείρησή σας. Θυμηθείτε, είναι ένα μαγικό εργαλείο για την δουλειά σας, αρκεί να το χρησιμοποιείτε σωστά.

Cart

Καλάθι