Πως να γίνετε καλύτερος εργοδότης | jobstoday.gr

Πως να γίνετε καλύτερος εργοδότης

Πως να γίνετε καλύτερος εργοδότης

Η επιτυχία μιας επιχείρησης βασίζεται πρωτίστως στην ικανοποίηση που νιώθουν οι εργαζόμενοι της. Ο ρόλος του εργοδότη είναι καθοριστικός. Είναι αυτός που στηρίζει την επιχείρηση, διατηρεί τους υπαλλήλους της και κατ΄επέκταση τους πελάτες. Μπορείτε να γίνετε καλύτερος εργοδότης, ακολουθώντας μερικές συνήθειες. Αν το καταφέρετε αυτό, θα έχετε ευχαριστημένους εργαζόμενους.

ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ

Ένας καλός εργοδότης πρέπει να είναι περισσότερο ανθρωποκεντρικός και να φροντίζει τις σωματικές, συναισθηματικές, πνευματικές και νοητικές ανάγκες των εργαζόμενων. Έτσι, με την σειρά τους, οι εργαζόμενοι θα είναι περισσότερο αποδοτικοί στην δουλειά. Για να είστε σωστός εργοδότης, φροντίστε να είστε ευχάριστος και φιλικός προς τους εργαζόμενους. Ενδιαφερθείτε για το καλό της ομάδας. Με αυτό το τρόπο, οι υπάλληλοι σας θα παρακινηθούν να δουλέψουν περισσότερο και αυξάνεται το ομαδικό πνεύμα.

Ο ΚΑΛΟΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ

Ένας εργοδότης για να ξεχωρίσει, πρέπει να βρίσκει πάντα χρόνο για να μιλήσει με το κάθε υπάλληλο ξεχωριστά. Ακούει προσεκτικά και είναι πρόθυμος να συζητήσει όλες τις απόψεις και τις ιδέες πριν να καταλήξει σε μία.

ΜΗ ΔΙΣΤΑΖΕΤΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ

Ζητήστε βοήθεια, εάν την χρειάζεστε. Το να ζητάτε βοήθεια από τους εργαζόμενους, δεν είναι σημάδι αδυναμίας ή ανικανότητας. Αντίθετα, δημιουργεί την αίσθηση της ειλικρίνειας. Χτίζει πιο δυνατές επαγγελματικές σχέσεις γιατί δίνει σε όλους την δυνατότητα να πάρουν πρωτοβουλίες.

ΣΩΣΤΟΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΩΣΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Γίνετε ένας σωστός οδηγός για τους υπαλλήλους σας. Οι εργαζόμενοι θα βελτιώσουν την απόδοσή τους, αν τους οδηγήσετε εσείς στο σωστό δρόμο. Εάν το έργο που έχετε αναθέσει δεν είναι τόσο καλό, ενημερώστε τον υπάλληλο για τα λάθη του ώστε να βελτιωθεί.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

Φροντίστε να παρέχετε ένα ασφαλές, άνετο και ελκυστικό εργασιακό περιβάλλον. Αναγνωρίστε το μερίδιο της επιτυχίας των υπαλλήλων που τους αναλογεί σε ένα project. Αυτό μπορείτε να το κάνετε με την μορφή ποσοστού επί των κερδών ή με μπόνους. Έτσι οι εργαζόμενοι θα επωφελούνται ποικιλοτρόπως και θα είναι ευχαριστημένοι. Επίσης, αναγνωρίστε και την προσπάθεια των υπαλλήλων που εργάζονται σκληρά. Μπορείτε να στείλετε ένα email, αναφέροντας ότι αναγνωρίζετε το χρόνο ή την σημαντική δουλειά που έχουν φέρει εις πέρας.

ΔΩΣΤΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Επίσης, δώστε στους υπαλλήλους το κίνητρο να συμμετέχουν σε εκπαιδευτικά προγράμματα. Η απόκτηση περαιτέρω γνώσεων και δεξιοτήτων θα τους βοηθήσει στην ανέλιξή τους. Αναθέστε τους συχνά projects που έχουν ως στόχο το αίσθημα της κοινωνικής ευθύνης. Μη σκέφτεστε μόνο projects για την εισροή χρημάτων στην επιχείρηση. Οι εργαζόμενοι θα νιώθουν υπερήφανοι που προσφέρουν στην κοινωνία μα και για την επιχείρηση στην οποία εργάζονται.

ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΜΦΙΔΡΟΜΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Ένας καλός εργοδότης, πρέπει να δίνει την δυνατότητα αμφίδρομης αξιολόγησης. Δεν κρίνονται μόνο οι υπάλληλοι για την εργασία που προσφέρουν, μα και εσείς ως εργοδότης. Η αξιολόγηση δεν θα πρέπει να γίνεται μπροστά σε όλους. Καλέστε το κάθε υπάλληλο ξεχωριστά στο γραφείο σας και μιλήστε του.

ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΔΙΚΑΙΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

Ακόμα πρέπει να προσφέρετε δίκαιες αμοιβές. Αν ένας εργαζόμενος νιώθει αδικημένος είναι πολύ πιθανόν να πέσει η απόδοσή του στην δουλειά. Ένας καλός εργοδότης, δεν πρέπει να ξεχωρίζει άτομα. Φροντίστε να φέρεστε σε όλους με τον ίδιο τρόπο.

ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΑΣ

Στηρίξτε τους υπαλλήλους σας και θα σας εκτιμήσουν ακόμα περισσότερο. Αν υποστηρίξετε έναν υπάλληλο που αντιμετωπίζει δυσκολίες με κάποιο πελάτη, θα τονώσετε την αυτοπεποίθηση και το ηθικό του. Μη εκνευριστείτε αν χάσετε τον πελάτη. Είναι προτιμότερο, κάποιες φορές να χάσετε ένα πελάτη, από το να χάσετε ένα καλό εργαζόμενο.

ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΑ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΛΑΘΗ

Για να σας σέβονται και να σας εκτιμούν όλοι, πρέπει να αποφύγετε τα παρακάτω λάθη:

  • Φτάνετε πάντα τελευταίος στο χώρο εργασίας. Οφείλετε να δίνετε πρώτα εσείς το καλό παράδειγμα.
  • Δεν θυμάστε τους στόχους που θέσατε για την ομάδα σας.
  • Απειλείτε συνέχεια για απολύσεις.
  • Δεν απαντάτε άμεσα στα μηνύματα των εργαζομένων. Η έγκαιρη ανταπόκριση δείχνει σεβασμό στον εργαζόμενο.
  • Δεν είστε πιστοί στις δεσμεύσεις σας.
  • Προσλαμβάνετε τα λάθος άτομα. Είναι δύσκολο για τους εργαζόμενους να συνεργάζονται με άτομα λιγότερο παραγωγικά και χωρίς τα απαραίτητα προσόντα.
  • Δεν φροντίζετε να αναπτύξετε τις ικανότητες των υπαλλήλων σας. Μη αφήνετε ένα υπάλληλο να μένει στάσιμος. Με τις κατάλληλες συμβουλές, καθοδηγήστε τον ώστε να γίνει καλύτερος. Διαφορετικά ο υπάλληλος θα ψάξει να βρει κάτι άλλο που να τον γεμίζει περισσότερο.
  • Βάζετε υπερβολικά πολλή δουλειά στους εργαζόμενους.

Εάν υιοθετήσετε τις παραπάνω συνήθειες και αποφύγετε τα λάθη, θα ξεχωρίσετε σίγουρα. Θα γίνετε ο εργοδότης που όλοι θα εύχονταν να έχουν στην δουλειά τους.

Cart

Καλάθι