Προώθηση της επιχείρησης στο καιρό του κορονοϊού
Προώθηση της επιχείρησης στο καιρό του κορονοϊού
Η πανδημία του κορονοϊού έχει φέρει τεράστιες αλλαγές στην καθημερινότητα όλων μας. Ο κόσμος μένει στο σπίτι και οι περισσότερες εταιρείες έχουν κλείσει. Για να διατηρήσουν την σχέση με τους πελάτες και να συνεχίσουν την προώθηση των προϊόντων τους, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πρέπει να βρουν νέους τρόπους κατά την διάρκεια της καραντίνας. Στο κείμενο που ακολουθεί, θα διαβάσετε μερικές συμβουλές για να προωθήσετε σωστά μια μικρή επιχείρηση, αυτή την περίοδο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΣΑΣ
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να αξιολογήσετε την τρέχουσα διαφημιστική σας καμπάνια. Ελέγξτε αν είναι ιδανική με την κατάσταση που επικρατεί αυτό το διάστημα. Μη προσπαθήσετε να προωθήσετε προϊόντα ή υπηρεσίες που δεν ταιριάζουν αυτές τις μέρες. Μια διαφημιστική καμπάνια πρέπει πάντα να συμβαδίζει με την εποχή και τις ανάγκες του καταναλωτή. Εάν δεν ταιριάζει, αλλάξτε την.
ΣΧΕΔΙΑΣΤΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ
Μιλήστε με τους υπαλλήλους σας και σχεδιάστε τις ενέργειες που θα κάνετε για την προώθηση της εταιρείας, την περίοδο του εγκλεισμού. Φυσικά, μη ξεχάσετε να δημιουργήσετε ένα σχέδιο και για το διάστημα μετά το τέλος της καραντίνας. Ζητήστε από τους εργαζόμενους να σας πουν τις δικές τους προτάσεις και ιδέες.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
Μετά τον σχεδιασμό των ενεργειών, επικοινωνήστε με τους πελάτες σας. Μη δείξετε πως έχετε πανικοβληθεί. Προσπαθήστε να τους καθησυχάσετε. Εξηγήστε τους πως λαμβάνετε όλες τις προφυλάξεις για την ομαλή λειτουργία της εταιρείας και πως όλα τα μέλη του προσωπικού είναι ασφαλή. Αυτό θα δημιουργήσει το αίσθημα ασφάλειας. Υπενθυμίστε στους πελάτες την ύπαρξη του ηλεκτρονικού καταστήματος, σε περίπτωση που διαθέτετε. Προτρέψτε τους να παραγγέλνουν από εκεί τα προϊόντα τους.
ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΤΕ ΤΟ SOCIAL MEDIA MARKETING
Εάν δεν έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι η κατάλληλη στιγμή για να δημιουργήσετε ένα. Είναι ιδανική περίοδος και για να στραφείτε περισσότερο στο social media marketing. Δημιουργήστε προφίλ της επιχείρησης σε όλα τα κοινωνικά μέσα (Facebook, Twitter, Instagram, Tik Tok). Είναι ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος διαφήμισης για μια επιχείρηση.
ΣΥΧΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
Ενημερώστε πιο συχνά τις σελίδες κοινωνικών μέσων. Χρησιμοποιήστε το κατάλληλο περιεχόμενο για να ισχυροποιήσετε περισσότερο την σύνδεση με το κοινό σας. Δείξτε τις αξίες της επιχείρησής σας. Μία έξυπνη πρόταση είναι να μιλήσετε στα κοινωνικά μέσα, για το κάθε άτομο που εργάζεται στην επιχείρηση, ξεχωριστά. Μπορείτε να τον περιγράψετε περιληπτικά και να εξηγήσετε για ποιο λόγο είναι κατάλληλος για την θέση που έχει. Έτσι, υπάρχει περισσότερη αμεσότητα. Επιπλέον, δείχνει πως ενδιαφέρεστε προσωπικά και νοιάζεστε για τον κάθε υπάλληλο.
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ #HASHTAGS
Μη ξεχνάτε σε κάθε δημοσίευση να χρησιμοποιείτε #hashtags. Αυτά βοηθούν να κατηγοριοποιείται το περιεχόμενο που βάζετε. Έτσι, οι χρήστες ακολουθούν τα #hashtags και βρίσκουν εύκολα την ανάρτησή σας. Πρέπει πάντα να είστε επίκαιροι με το περιεχόμενο και να δείχνετε πως ανταποκρίνεστε στις τρέχουσες συνθήκες. Επίσης, για να επεκτείνετε γρήγορα την επιχείρηση σας, στα κοινωνικά μέσα, χορηγήστε τις δημοσιεύσεις που κάνετε.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ
Μπορείτε να κάνετε διάφορα διασκεδαστικά βίντεο για να προωθήσετε περισσότερο την επιχείρηση. Θυμηθείτε πως οι άνθρωποι βρίσκονται στο σπίτι, διαβάζοντας και παρακολουθώντας συνέχεια αρνητικές ειδήσεις για τις εξελίξεις του κορονοϊού. Σκεφτείτε πόση θετική ενέργεια, θα τους δημιουργήσετε, εάν ετοιμάσετε ένα μικρό χιουμοριστικό βίντεο. Για παράδειγμα, αλλάζοντας λίγο τους στίχους ενός τραγουδιού, θα δώσετε μια ευχάριστη νότα αισιοδοξίας για τους ακόλουθους σας.
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΤΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
Επίσης, μπορείτε να οργανώσετε εκπαιδευτικά σεμινάρια στο Youtube ανάλογα με την επιχείρηση που έχετε. Εάν έχετε κομμωτήριο, μπορείτε να δείξετε μερικά εύκολα tips για το σωστό βάψιμο μαλλιών. Εάν έχετε γυμναστήριο, δείξτε ασκήσεις γυμναστικής που μπορούν να κάνουν αρχάριοι στο σπίτι. Ή δείξτε κάποια γρήγορη συνταγή μαγειρικής, εάν έχετε εστιατόριο. Με αυτό το τρόπο, μία επιχείρηση είναι χρήσιμη και σχετική για τους πελάτες που πλέον ψυχαγωγούνται μόνο στο σπίτι. Δείχνετε επίσης και πραγματικό ενδιαφέρον για αυτούς που ακολουθούν την επιχείρησή σας στα social media.
ΚΑΝΤΕ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ
Ένας ακόμα πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε περισσότερο με τους πελάτες σας, είναι να ξεκινήσετε μια ζωντανή συζήτηση μαζί τους. Είναι πολύ εύκολο να γίνει, μέσω ψηφιακών πλατφόρμων ή κοινωνικών μέσων όπως facebook, skype, viber. Μια τέτοια επικοινωνία, μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες που θέλουν να αγοράσουν κάτι από το κατάστημα σας, αλλά δεν είναι εξοικειωμένοι με την διαδικασία της ηλεκτρονικής παραγγελίας.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Λόγω της πανδημίας, ακυρώθηκαν πολλές ζωντανές εκδηλώσεις. Μήπως συνέβη κάποια ακύρωση και στην δική σας επιχείρηση; Μη ανησυχείτε, καθώς το διαδίκτυο έχει την λύση. Δημιουργήστε μία online εκδήλωση. Προωθήστε αυτή την εκδήλωση σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και μέσω των email. Όσοι παραβρεθούν στην εκδήλωση, θα συμμετάσχουν μέσω συνομιλίας και βίντεο από τα σπίτια τους.
ΑΦΑΙΡΕΣΤΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΤΕ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
Επιπλέον, για να προωθήσετε περισσότερο την επιχείρηση, προτρέψτε τους πελάτες να αγοράζουν δωροκάρτες. Κάνετε κάποιες βελτιώσεις στις προσφορές ηλεκτρονικών δωροκαρτών, ώστε να τις προτιμήσουν οι καταναλωτές και να σας στηρίξουν και στο μέλλον. Μειώστε τα έξοδα αποστολής για όσο διαρκεί η καραντίνα ή αφαιρέστε τα εντελώς. Αυτό θα ευχαριστήσει το καταναλωτικό κοινό και πιθανότατα θα αυξήσει τις αγορές στο e-shop σας. Μη ξεχάσετε να ζητήσετε κριτικές από τους πελάτες. Οι θετικές κριτικές θα αυξήσουν τις πωλήσεις. Αντίθετα, τα πιθανά αρνητικά σχόλια θα σας βοηθήσουν να διορθώσετε κάποιο πρόβλημα που υπάρχει.
ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
Η παροχή ειδικών προσφορών και εκπτώσεων, είναι ένας ιδανικός τρόπος προώθησης της επιχείρησης, όσο υπάρχει η καραντίνα. Μία τέτοια κίνηση θα σας βοηθήσει να κερδίσετε πωλήσεις αλλά και να αλληλεπιδράσετε θετικά με τους πελάτες.
Συνοψίζοντας, οι παραπάνω προτάσεις ελπίζουμε να βοηθήσουν την επιχείρηση σας, στις δύσκολες μέρες που διανύουμε. Θυμηθείτε, η καραντίνα είναι παροδική και σύντομα θα ανήκει στο παρελθόν.