πώς το content marketing μπορεί να βοηθήσει μια μικρή επιχείρηση; | jobstoday.gr

Πώς το content marketing μπορεί να βοηθήσει μια μικρή επιχείρηση;

Πώς το content marketing μπορεί να βοηθήσει μια μικρή επιχείρηση;

Στις μέρες μας, μια μικρή επιχείρηση για να επιβιώσει και να συνεχίζει επιτυχώς την λειτουργία της, είναι αναγκαίο να προσελκύει πελάτες, να τους διατηρεί και φυσικά να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους ανταγωνιστές. Ωστόσο, οι πελάτες πλέον, είναι περισσότερο επιλεκτικοί και η παραδοσιακή διαφήμιση έχει χάσει πια την παλιά αίγλη της. Στην θέση της, το content marketing, έρχεται να «σώσει» κάθε επιχείρηση. Αν είσαι ιδιοκτήτης μιας start up εταιρείας και θέλεις να μάθεις περισσότερα για τη συγκεκριμένη μορφή μάρκετινγκ, συνέχισε την ανάγνωση του κειμένου.

Τι είναι το content marketing και πού στοχεύει

Αρχικά, το «content marketing» ή «μάρκετινγκ περιεχομένου» όπως είναι μεταφρασμένος στα ελληνικά ο όρος, εμφανίστηκε για πρώτη φορά πριν δέκα χρόνια και πολύ γρήγορα έδειξε την δύναμη του στη προσέλκυση νέου κόσμου. Πρόκειται για ένα σύνολο διαφημιστικών ενεργειών που εστιάζουν στη δημιουργία και διανομή ποιοτικού και ελκυστικού περιεχομένου προς ένα συγκεκριμένο κοινό.

Ο στόχος αυτής της διαφημιστικής στρατηγικής είναι να παρέχει χρήσιμες πληροφορίες στους δυνητικούς πελάτες μιας επιχείρησης ή και λύσεις πάνω σε ένα πρόβλημα, να προωθήσει το brand name της καθώς και τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που αυτή προσφέρει.

Οι μορφές του content marketing : Blog Posts

Για να είναι περισσότερο αποτελεσματικό το content marketing για μια επιχείρηση είναι δυνατόν να πάρει διάφορες μορφές. Πιο συγκεκριμένα, ο ιδιοκτήτης μιας ψηφιακής επιχείρησης μπορεί να δημιουργήσει ένα blog και τακτικά να γράφει ενημερωτικά κείμενα που θα βοηθούν τον αναγνώστη τους. Για παράδειγμα, εάν έχεις ένα κατάστημα πώλησης καλλυντικών, μπορείς να δημοσιεύεις διάφορα αξιόλογα άρθρα σχετικά με την καθημερινή περιποίηση του προσώπου, το μακιγιάζ με την χρήση προϊόντων που πωλούνται στο κατάστημα κλπ.

Δημιουργία videos

Άλλη μια πολύ ισχυρή μορφή του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι η δημιουργία videos. Δεν χρειάζεται να διαθέτεις τεράστιο εξοπλισμό για να πραγματοποιήσεις ολιγόλεπτα βίντεο για το καλό της επιχείρησης σου. Σε αυτά τα βίντεο, θα μπορείς να παρουσιάζεις πιο αναλυτικά τα προς πώληση προϊόντα ή να μιλάς για τις υπηρεσίες που παρέχεις. Αν για παράδειγμα, έχεις μια επιχείρηση χειροποίητων κοσμημάτων, σελιδοδεικτών, κεριών ή σαπουνιών, μπορείς να δημιουργήσεις ένα βίντεο όπου θα φτιάχνεις το προϊόν που αργότερα θα πωλήσεις.

Δημιουργία podcasts και ebooks

Στο podcast  είναι ένας άλλος τρόπος content marketing. Στο podcast το περιεχόμενο είναι ηχητικό και μπορούν να περιληφθούν συνεντεύξεις ή ιστορία και πληροφορίες για την κάθε επιχείρηση. Τα e-books, επίσης, είναι ένας τρόπος για να προωθηθεί ένα μακροσκελές περιεχόμενο που θα γοητεύσει το δυνητικό πελάτη. Για παράδειγμα, αν ένας ειδικός ψυχικής υγείας παρέχει υπηρεσίες ψυχολογικής υποστήριξης, θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα e-book με το οποίο θα ενημερώνεται εκτενέστερα για μια ψυχική ασθένεια (π.χ. αιτίες, συμπτώματα, τρόποι αντιμετώπισης).

Με ποιους τρόπους μπορεί το content marketing να βοηθήσει την μικρή επιχείρηση;

Το content marketing μπορεί να ωφελήσει σε μεγάλο βαθμό κάθε επιχείρηση. Αρκεί να δημιουργήσει επιτυχώς αυτή την στρατηγική. Πιο αναλυτικά, τα ποιοτικά κείμενα στο blog της επιχείρησης θα την οδηγήσουν πολύ σύντομα στα πρώτα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης Google. Άμεσο επακόλουθο είναι η αύξηση των επισκεπτών του ιστότοπου της επιχείρησης και των δυνητικών πελατών.

Επιπλέον, θα χτιστεί η εμπιστοσύνη των πελατών προς την επιχείρηση καθώς θα παρέχονται πολύτιμες και χρήσιμες πληροφορίες μέσω του content marketing. Μέσα από αυτή την διαφημιστική καμπάνια, η επιχείρηση θα δίνει απαντήσεις στις ερωτήσεις των πελατών και γρήγορα θα ενισχυθεί η εμπειρία τους και θα ενισχυθεί σημαντικά η ικανοποίησή τους. Το μάρκετινγκ περιεχόμενου, ακόμα, έχει λιγότερο οικονομικό κόστος συγκριτικά με άλλες παραδοσιακές διαφημιστικές καμπάνιες.

Πώς να εφαρμόσεις το content marketing;

Σκέφτεσαι να εφαρμόσεις το μάρκετινγκ περιεχόμενου; Εάν ναι, ξεκίνα με το να σημειώσεις τους στόχους που θέλεις να πετύχεις με την συγκεκριμένη διαφημιστική τακτική. Για παράδειγμα, δημιουργία εμπιστοσύνης στους ήδη υπάρχοντες πελάτες, αύξηση πελατών κλπ.

Έπειτα, όρισε ποιους πελάτες θέλεις για την επιχείρηση σου. Κατέγραψε τις προτιμήσεις, τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του ιδανικού πελάτη. Έτσι, θα καταλάβεις τι περιεχόμενο θα πρέπει να δημιουργήσεις. Ύστερα, εστίασε στο μήνυμα που θέλεις να δώσεις μέσω του περιεχομένου και αποφάσισε που θα το διανείμεις (π.χ. σε ένα website, στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης κλπ).

Τέλος, δημιούργησε το περιεχόμενο και παρακολούθησε τα θετικά αποτελέσματα που θα έχει η μικρή επιχείρησή σου. Το content marketing, συνεπώς, είναι ένας πολύ έξυπνος τρόπος για να προωθήσεις εύκολα και γρήγορα το brand name της επιχείρησης και να αυξήσεις τους πελάτες και την ικανοποίηση που αυτοί νιώθουν ύστερα από την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.

Cart

Καλάθι