Linkedin: Πώς να δημιουργήσεις ένα ισχυρό προφίλ | jobstoday.gr

Linkedin: Πώς να δημιουργήσεις ένα ισχυρό προφίλ

Έχεις ολοκληρώσει τις σπουδές σου, έχεις έτοιμο το βιογραφικό και “τρέχεις” από συνέντευξη σε συνέντευξη για να βρεις μία εργασία. Όμως ξέχασες να κάνεις κάτι πολύ σημαντικό: Να δημιουργήσεις ένα λογαριασμό στο Linkedin. Είναι απαραίτητος για κάθε εργαζόμενο. Αποτελεί ένα από τα σημαντικά εργαλεία για την εύρεση εργασίας μα και για την ανάπτυξη και την προώθηση της καριέρας.

TI EINAI TO LINKEDIN

Το Linkedin διαφέρει από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα (facebook, twitter) καθώς είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο με πάνω από 562 εκατ. χρήστες σε πάνω από 200 χώρες παγκοσμίως. Άρχισε να λειτουργεί το Μάιο του 2003 με σκοπό να συνδέσει παγκοσμίως τους επαγγελματίες.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Με την δημιουργία ενός Linkedin λογαριασμού, οι εργαζόμενοι αποκτούν άμεσα ένα online βιογραφικό με όλες τις σπουδές, την εργασιακή εμπειρία και τις δεξιότητες τους. Επιπλέον, προσεγγίζουν δυνητικούς εργοδότες κάνοντας στρατηγικές επαφές με συγκεκριμένα άτομα που υπάρχουν στο δίκτυο ή γνωρίζουν δυνητικούς συνεργάτες και πελάτες. Για το λόγο αυτό είναι πολύ σημαντικό να έχεις ένα προφίλ στο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο.

ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Η δημιουργία του λογαριασμού γίνεται πολύ εύκολα και γρήγορα. Αρχικά χρειάζεται να μπεις εδώ και να κάνεις εγγραφή. Χρειάζεται μόνο το ονοματεπώνυμο, μια έγκυρη διεύθυνση email και ένα κωδικό. Σε ελάχιστα λεπτά θα έρθει ένα email στη διεύθυνση που δήλωσες και θα πρέπει να κάνεις κλικ στο κουμπί για να την επιβεβαιώσεις. Μόλις δημιουργηθεί ο λογαριασμός Linkedin, η σελίδα θα σε καθοδηγήσει να δημιουργήσεις το προσωπικό σου προφίλ.

ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΠΡΟΦΙΛ

Για να ξεχωρίσεις από τους υπόλοιπους χρήστες, θα πρέπει να έχεις ένα επιτυχημένο και ελκυστικό προφίλ. Υπάρχουν κάποια tips που αν τα ακολουθήσεις, θα τελειοποιήσεις το προφίλ σου στο Linkedin. Η επιλογή κατάλληλης φωτογραφίας προφίλ είναι πολύ σημαντική. Πρέπει να επιλέξεις μια φωτογραφία υψηλής ποιότητας. Το πρόσωπό σου θα πρέπει να φαίνεται πολύ καθαρά.  Το Linkedin εμφανίζει τελευταίους τους χρήστες που δεν έχουν φωτογραφία στις λίστες των αναζητήσεων. Οι πιθανότητες να σε ανακαλύψει ένας εργοδότης, αυξάνονται κατά 11%, μόλις προσθέσεις μια φωτογραφία.

ΓΡΑΨΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Στην συνέχεια, απαραίτητη είναι η επικεφαλίδα. Η επικεφαλίδα  θα τραβήξει αμέσως την προσοχή των άλλων χρηστών. Έτσι πρέπει να δημιουργήσεις μια επικεφαλίδα, όπου θα εξηγείς με λίγες λέξεις ποιος είσαι. Είναι το πρώτο πράγμα που προσέχουν οι εργοδότες. Η περίληψη που θα φτιάξεις στο επόμενο στάδιο, θα λειτουργεί ως προέκταση της επικεφαλίδας. Αυτή πρέπει να μοιάζει με τις πρώτες παραγράφους μιας  συνοδευτικής επιστολής.

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ KEYWORDS

Έπειτα πρέπει να καταχωρήσεις αναλυτικά όλη την επαγγελματική σου εμπειρία στη σχετική ενότητα. Γράψε τι έκανες στην κάθε δουλειά, τι θέση είχες, ποιες αρμοδιότητες είχες και σε τι projects συμμετείχες. Φρόντισε να χρησιμοποιήσεις τα σωστά “keywords– λέξεις κλειδιά σχετικά με τον κλάδο σου. Μπορείς να δεις προφίλ άλλων εργαζομένων του κλάδου σου, για να πάρεις κάποιες ιδέες.

ΖΗΤΗΣΕ RECOMMENDATIONS

Καταχώρησε, επίσης, πληροφορίες για το πανεπιστήμιο που φοίτησες. Γράψε τον τίτλο σπουδών και της πτυχιακής, σχετικά μαθήματα καθώς και σημαντικά επιτεύγματα κατά την διάρκεια των σπουδών σου. Πρόσθεσε κάποιες ικανότητες που έχεις, αλλά όχι πάνω από πενήντα. Επίσης μπορείς να ζητήσεις recommendations. Το recommendation μοιάζει με μια μικρή συστατική επιστολή που δίνει κάθε άτομο που συνεργάστηκες μαζί του.

ΣΥΝΔΕΣΟΥ ΜΕΘΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ

Συνδέσου, στην αρχή, με άτομα που ήδη γνωρίζεις, παλαιούς και τωρινούς συνάδελφους, συμμαθητές, φίλους, συγγενικά πρόσωπα, άτομα που γνώρισες σε συνέδρια. Έπειτα, ανέπτυξε τον κύκλο σου μεθοδικά και στρατηγικά. Θυμήσου πως τα άτομα στο Linkedin, δεν είναι όπως οι φίλοι σου στο Facebook. Είναι επαγγελματίες, γράφουν σοβαρό περιεχόμενο και δεν κάνουν εύκολα like. Παρακολουθούν όμως τα πάντα. Επέλεξε πολύ προσεκτικά τα άτομα που θα στείλεις πρόσκληση. Σκέψου τους στόχους, την εξειδίκευσή σου και τους τομείς δραστηριότητας σου και χτίσε σταδιακά την επαγγελματική εικόνα σου.

ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Μη ξεχάσεις το περιεχόμενο του προφίλ σου. Πρέπει να “ανεβάζεις” συχνά κείμενο, φωτογραφίες, videos, παρουσιάσεις και ο,τιδήποτε άλλο σχετικό με την δουλειά σου και με το ύφος της προσωπικότητάς σου. Επίσης, μπορείς να δημοσιεύσεις φωτογραφίες με συνεργάτες σου από τη δουλειά, από σεμινάρια, συνέδρια κλπ. Στο Linkedin τα μακροσκελή κείμενα δεν έχουν μεγάλη επιτυχία. Γι αυτό προτίμησε φωτογραφίες για να πεις αυτό που θες και μικρά κείμενα.

ΚΑΝΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟ URL

Επιπλέον, καλό είναι να κάνεις προσωπικό το url του προφίλ σου. Εξορισμού, από το Linkedin δημιουργείται ένα url για κάθε προφίλ αλλά αυτό αποτελείται από σύμβολα και νούμερα. Για να μη συμβεί αυτό, μπορείς να βάλεις το ονοματεπώνυμο σου στο τέλος του url. Για παράδειγμα: http://es.linkedin.com/in/thanospapadopoulos. Επίσης, αν έχεις κάποιο blog ή ιστοσελίδα, μπορείς να βάλεις το όνομα αυτού αντί για το δικό σου. Έτσι, θα εμφανίζεσαι πιο ψηλά στις αναζητήσεις του Google και θα είναι πιο εύκολο να σε εντοπίσουν οι εργοδότες.

ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Μόλις ολοκληρώσεις το προφίλ σου, ζήτησε από κάποιο φίλο να σου πει την γνώμη του για όσα έχεις γράψει. Αυτό θα σε βοηθήσει να καταλάβεις πώς αντιλαμβάνονται οι υπόλοιποι αυτά που έχεις γράψει. Μπορείς ακόμα να εκμεταλλευτείς τη δυνατότητα που σου δίνει το Linkedin και να φτιάξεις το προφίλ σου σε διάφορες γλώσσες. Κάθε προφίλ στο Linkedin προσμετράται σαν ιστοσελίδα. Αν έχεις πολλά προφίλ σε διάφορες γλώσσες, θα έχεις περισσότερες ιστοσελίδες στο όνομά σου και καλύτερη θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Τελειώνοντας, φρόντισε να μη παρουσιάσεις μία ψεύτικη εικόνα του εαυτού σου στο Linkedin. Μόλις αποκαλυφθεί η αλήθεια, θα χαθεί η επαγγελματική σου ταυτότητα και δύσκολα θα σε επιλέξουν οι μελλοντικοί εργοδότες.

Job Quick Search

Cart

Καλάθι

Κοινοποίηση