6 Πράγματα που δεν πρέπει να κάνει ένας νέος υπάλληλος! | jobstoday.gr

6 Πράγματα που δεν πρέπει να κάνει ένας νέος υπάλληλος!

6 Πράγματα που δεν πρέπει να κάνει ένας νέος υπάλληλος!

By 25/11/2014 Tips

Όταν βρίσκεσαι σε μία νέα δουλειά, έχεις διαφορετικούς κανόνες σε σχέση με τους υπόλοιπους υπαλλήλους. Τι θα έπρεπε όμως να αποφύγει ένας νέος υπάλληλος, ώστε να μην δώσει αρνητικές εντυπώσεις;

Μιας και οι συνάδελφοι σου δεν σε γνωρίζουν ακόμη καλά, θα έπρεπε να προσέχεις και την παραμικρή λεπτομέρεια στην συμπεριφορά σου, ώστε να μην σχηματίσουν άσχημη γνώμη για εσένα. Το ιδανικό θα ήταν να αρχίζεις να ξεδιπλώνεις τον χαρακτήρα σου μετά από τους 4-5 μήνες.

Τι πρέπει να ΜΗΝ κάνει ένας νέος υπάλληλος

1.  Μη ζητάς άδεια από τον πρώτο μήνα

Στις περισσότερες περιπτώσεις, ζητώντας άδεια σε σύντομο διάστημα μετά την έναρξη της εργασίας σου, δίνεις άσχημη εντύπωση στο αφεντικό σου. Ο διευθυντής σου είναι πολύ πιθανό να σκεφτεί ότι ακόμη δεν ξεκίνησες και ήδη κουράστηκες.

Βέβαια, υπάρχουν και εξαιρέσεις όπως εάν ένα μέλος της οικογένειας σου είναι σοβαρά άρρωστο ή ακόμη και αν το είχες αναφέρει από πριν ξεκινήσετε την συνεργασία σας.

2.  Μην παραπονιέσαι στους συναδέλφους σου για το αφεντικό σου

Ειλικρινά, δεν είναι καθόλου καλή ιδέα το να παραπονεθείς στους συναδέλφους σου για το αφεντικό σας, δεν παίζει ρόλο το πόσο καιρό είσαι στη δουλειά, γενικά είναι από τα απαγορευμένα αν θέλεις να έχεις προοπτικές εξέλιξης.

Ακόμη και αν οι άλλοι σου λένε τα παράπονα τους, επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται, καλό θα ήταν εσύ να μην αντιδράς καθόλου σε τέτοιες συζητήσεις.

3.  Μη μιλάς άσχημα για προηγούμενες συνεργασίες

Γενικά και αυτό είναι από τα απαγορευμένα, καθώς μπορεί να αισθάνεσαι άνετα να σχολιάσεις πρόσωπα και καταστάσεις, αλλά δεν ξέρεις πως μπορεί να το πάρουν οι άλλοι που θα σε ακούν. Μπορεί με την σειρά τους να σκεφτούν ότι θα αρχίσεις να σχολιάζεις αρνητικά και εκείνους.

4.  Μη χρησιμοποιείς άσεμνο χιούμορ

Επειδή δεν μπορείς να γνωρίζεις εξαρχής το αν οι άλλοι συνάδελφοι σου είναι δεκτικοί σε τέτοιου είδους χιούμορ, καλό θα ήταν να περιορίσεις λίγο τα αστεία σου. Δεν θα ήθελες να σε παρεξηγήσουν ή ακόμη και να προσβληθούν από την πρώτη στιγμή.

Περίμενε να τους γνωρίσεις λίγο καλύτερα και να δεις και το δικό τους στυλ και αν κρίνεις ότι είναι δεκτικοί, ξεκίνα σιγά σιγά να ξεδιπλώνεις το χιούμορ σου.

5.  Μη χρησιμοποιείς το Facebook

Προφανώς και αυτό είναι αυτονόητο, καθώς είσαι ακόμη στην αρχή και έχεις να αποδείξεις το πόσο ενδιαφέρεσαι για την δουλειά σου, αλλά και το πόσο εργατικός είσαι. Φυσικά δεν μιλάμε μόνο για το Facebook, αλλά και για όλα τα άλλα Social media.

6.  Μην δηλώνεις τηλεφωνικός άρρωστος

Δεν είναι και ότι καλύτερο με το παραμικρό κρύωμα να ενημερώνεις ότι δεν θα πας στη δουλειά σου και ειδικά από τον πρώτο μήνα. Εννοείται βέβαια ότι αν είσαι βαριά κρυωμένος δεν μπορείς να κάνεις και αλλιώς.

Σε τέτοια περίπτωση καλό θα ήταν στην τηλεφωνική σου συνομιλία να αναφέρεις το πόσο άσχημα αισθάνεσαι που συνέβη κάτι τέτοιο και τόσο ξαφνικό μέσα στον πρώτο μήνα της συνεργασίας σας, ώστε να καθησυχάσεις τον νέο σου προϊστάμενό.

Cart

Καλάθι